Проблемите со акомулатори се меѓу најчестите интервенции за помош на пат.
Циклуси на полнење и празнење, старост на акомулаторот… на крајот, сето тоа резултира со дефекти. Како да се провери состојбата на акомулаторот?
Можете да го направите ова со едноставен тест. Паркирајте го автомобилот во темница пред ѕид, а потоа исклучете го моторот и вклучете ги средното светло. Ако светлото почне да се затемнува по кратко време, тоа е показател дека акомулаторот е слаб.
Колку време е потребно за празнење на акомулаторот?
Акомулаторите со помал капацитет кај, на пример, бензинските мотори, доколку преноќат со вклучено осветлување на патничкиот простор, може да се испразнат до степен што следниот ден веќе нема да може да се запали моторот, што всушност е најчестиот проблем.
Најчесто тоа се случува кај акомулатори постари од две години – поради поголемиот број циклуси на полнење и празнење, нивниот капацитет е намален.
Постарите возила обично се опремени со само една сијалица за патничкиот простор од 5W, но поновите понекогаш имаат и до три делови на осветлување во различни делови на патничкиот простор, што значително го зголемува бројот на светилки, односно потрошувачи, па наместо една, има често пет, што може да претставува сериозен проблем постар акомулатор.
Клучното прашање е колку далеку треба да возите за да го наполните акомулаторот доволно за следното возење?
Германскиот автомобилски клуб (ADAC) препорачува малку нејасно подолго време на возење или подолго растојание со едно движење. Всушност, тешко е да се даде точен број на километри и минути, бидејќи вредноста зависи од многу фактори како староста на акомулаторот, перформансите на алтернаторот и надворешната температура.
Сепак, постои правило – половина час возење, а максимум еден час во лоши услови треба да биде доволно за полнење на акомулаторот. Не исклучувајте го моторот во овој период. Возете со нормална брзина и не треба да ги зголемувате вртежите.
b92.net
Колку време е потребно акумулаторот да се испразни – и да се полни додека возите?
Колку време е потребно акумулаторот да се испразни – и да се полни додека возите?
Проблемите со акомулатори се меѓу најчестите интервенции за помош на пат.
Циклуси на полнење и празнење, старост на акомулаторот… на крајот, сето тоа резултира со дефекти. Како да се провери состојбата на акомулаторот?
Можете да го направите ова со едноставен тест. Паркирајте го автомобилот во темница пред ѕид, а потоа исклучете го моторот и вклучете ги средното светло. Ако светлото почне да се затемнува по кратко време, тоа е показател дека акомулаторот е слаб.
Колку време е потребно за празнење на акомулаторот?
Акомулаторите со помал капацитет кај, на пример, бензинските мотори, доколку преноќат со вклучено осветлување на патничкиот простор, може да се испразнат до степен што следниот ден веќе нема да може да се запали моторот, што всушност е најчестиот проблем.
Најчесто тоа се случува кај акомулатори постари од две години – поради поголемиот број циклуси на полнење и празнење, нивниот капацитет е намален.
Постарите возила обично се опремени со само една сијалица за патничкиот простор од 5W, но поновите понекогаш имаат и до три делови на осветлување во различни делови на патничкиот простор, што значително го зголемува бројот на светилки, односно потрошувачи, па наместо една, има често пет, што може да претставува сериозен проблем постар акомулатор.
Клучното прашање е колку далеку треба да возите за да го наполните акомулаторот доволно за следното возење?
Германскиот автомобилски клуб (ADAC) препорачува малку нејасно подолго време на возење или подолго растојание со едно движење. Всушност, тешко е да се даде точен број на километри и минути, бидејќи вредноста зависи од многу фактори како староста на акомулаторот, перформансите на алтернаторот и надворешната температура.
Сепак, постои правило – половина час возење, а максимум еден час во лоши услови треба да биде доволно за полнење на акомулаторот. Не исклучувајте го моторот во овој период. Возете со нормална брзина и не треба да ги зголемувате вртежите.
b92.net